Het gelukkig leven stappenplan

  1. Vrijblijvende kennismaking 
    Ik kom graag langs voor een afspraak bij jou op het bedrijf waarbij ik meer vertel over mijn dienstverlening. Als werkgever hoef je tot en met stap twee nog geen (geldelijke) investering te doen.

  2. Bedrijfspresentatie
    Wanneer je enthousiast bent over onze dienstverlening en hier verder mee aan de slag wilt, kunnen we overgaan tot het houden van de bedrijfspresentatie ‚ÄėHet rendement van Geluk op de werkvloer!‚Äô. Voorafgaand aan deze stap zullen we je ook voorzien van een maatwerk investeringsoverzicht.

  3. Afname van de Gelukkig Leven Test ©
    Wanneer de medewerkers ook enthousiast zijn over onze dienstverlening en open staan voor deelname aan de Gelukkig Leven Test© als alternatief voor het traditionele medewerkerstevredenheidsonderzoek, kunnen we hen individueel gaan voorzien van de Gelukkig Leven Test. De test wordt digitaal aangeleverd en kan dus ook digitaal ingevuld en geretourneerd worden. Het invullen van de test neemt gemiddeld 10 a 15 minuten in beslag en is gebaseerd op een 34-tal vragen.

  4. Bespreken van de Gelukkig Leven Test ©
    Zodra wij de ingevulde Gelukkig Leven Test© hebben ontvangen van de betreffende medewerkers, zullen we hen gaan benaderen voor een afspraak om deze persoonlijk met ons te gaan bespreken. Het is onze ervaring dat medewerkers het erg prettig vinden om écht gehoord te worden en zich volledig vrij uit kunnen spreken. De testuitslagen en alles wat besproken wordt blijft immers 100% vertrouwelijk!

  5. Terugkoppeling werknemersanalyse
    Nadat we de Gelukkig Leven Test© besproken hebben en de scores hebben afgestemd, krijgt de medewerker een terugkoppeling van de uitslagen middels een zogenaamde werknemersanalyse. Deze analyse laat zien hoe de betreffende medewerker scoort qua geluk op basis van de verschillende gelukpijlers en waarvoor hem of haar nog ruimte aanwezig is voor optimalisatie inclusief actiepunten.

  6. Terugkoppeling werkgeversanalyse
    Wanneer alle¬†Gelukkig Leven Testen¬©¬†zijn besproken en de werknemers analyses zijn teruggekoppeld, gaan we aan de slag met het opstellen van de werkgeversanalyse. Hierin krijgt de werkgever anoniem te zien hoe zijn medewerkers scoren qua geluk ‚Äď zowel op de werk- als de priv√©omgeving ‚Äď en waar er ruimte aanwezig is voor verbetering. Ook deze analyse komen we met jou als werkgever bespreken om je ook van de cruciale achtergrondinformatie te kunnen voorzien. Afhankelijk van de uitkomsten kunnen we samen kijken of en zo ja welke vervolgacties gewenst zijn om het rendement van geluk op de werkvloer te optimaliseren.¬†

Bereikbaarheid:
Praktijk Apeldoorn
Koning Lodewijklaan 588
7314GV Apeldoorn GLD, Nederland
06-50245380
contact@gradatus.nl

Bereikbaarheid:
Praktijk Schoonhoven
Lekdijk Oost 2
2871 AD Schoonhoven ZH, Nederland
06-50245380
contact@gradatus.nl

KVK: 64670880
BTWnr: 100277494B02
Reknr: NL55KNAB0255654928
AGBcode praktijk: 90065794 
AGBcode persoonlijk: 90106560
CATregnr: CM 1601301018

Bereikbaarheid:
Praktijk Apeldoorn
Koning Lodewijklaan 588
7314GV Apeldoorn GLD, Nederland
06-50245380
contact@gradatus.nl

Bereikbaarheid:
Praktijk Schoonhoven
Lekdijk Oost 2
2871 AD Schoonhoven ZH, Nederland
06-50245380
contact@gradatus.nl

KVK: 64670880
BTWnr: 100277494B02
Reknr: NL55KNAB0255654928
AGBcode praktijk: 90065794 
AGBcode persoonlijk: 90106560
CATregnr: CM 1601301018